De eerste week zit erop!

29 maart 2018 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag precies 1 week op het eiland, begint eindelijk een beetje te wennen. Deze week stond in t teken van dingen regelen en genieten. Dat is aardig gelukt!

Gisteren ben ik, samen met nog een assistente uit Nederland, bij de minister geweest. Ik heb hier een belofte af moeten leggen vanwege mn werk, zonder mag ik niet aan de slag. Tis allemaal super officieel hier, fotograaf en alles! Komt in de kranten van Curaçao en op social media. Ik hoop dat ze mn wallen wat hebben kunnen photoshoppen en me een kleurtje hebben kunnen geven.... 😂😉

Vandaag ben ik samen met mijn 4 gezellige huisgenoten naar Daaibooi geweest, echt een heel mooi strandje. Heerlijk ontspannen heel de dag op het strand gelegen, spelletje gespeeld en de golven getrotseerd. Heerlijk even helemaal niks! Morgen maar weer eens kijken wat de dag brengt en volgende week aan de slag in de apotheek.

Ik wens jullie allemaal een fijn Pasen, chocolade eieren verstoppen heeft hier helaas niet zo heel veel zin...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joyce:
    30 maart 2018
    Leuk beschreven!! Fijn dat alles goed bevalt en grappig dat je in de krant komt!!! Ik ben heeeeel benieuwd hoe het je gaat bevallen in de botica 😁 ayooooo!
  2. Papa:
    30 maart 2018
    Ja Sanne, je wordt een beroemdheid aldaar. Nu nog aan de slag! Fijne paasdagen en geen gekke dingen!!! Geniet ervan!!! Papazz
  3. Marjo:
    2 april 2018
    Meissie, morgen gaat t beginnen! Hard werken met veel plezier hoop ik. Zou er al taart klaar staan omdat je ook jarig bent??? Good luck en 'n fijne (verjaar)dag morgen. Dikke kus van mams xxx