Friends in different places

25 maart 2018 - Willemstad, Curaçao

Dag 3, dikke vette jetlag. Acclimatiseren ben ik nog niet zo goed in, Nederland moet nog even uit mn systeem..

Het is mooi hier! De mensen zijn aardig, ik ben blij met mijn appartement. Het is even wennen.. Nieuwe mensen leren kennen, de juiste supermarket vinden voor je boodschappen, slapen in een ander bed en een andere omgeving. Ontspannen! Dat is tot nu toe nog de grootste opgave,.. nog 9 dagen vakantie en dan begin ik op mijn nieuwe werk. Tijd genoeg om na te denken over dingen die er toe doen. De afstand naar mijn vrienden lijkt dan nog groter.

Vanmiddag heb ik een bbq, ergens op een strandje met mensen die ik niet ken. Via Facebook ben ik in contact gekomen met vrouwen die dezelfde stap hebben gemaakt. Nieuwe vrienden maken en ervaringen uitwisselen!

Muggenbulten: 2 Muggen vermoord: 3 Nachten wakker gelegen: 3 Strandjes gezien: 1 Vrienden gemaakt: 4 (+ Chloe, het hondje van de huisbaas) Wakker geschrokken van het alarm om 5 uur ‘s nachts: 1