Verhuizen deel 2

23 maart 2018 - Willemstad, Curaçao

Na een vlucht van 12 uur en 7 uurtjes te hebben geslapen in 2 dagen tijd, ben ik goed en wel aangekomen op Curaçao. Ik ben er!!! 😎

Het is hier nu 4 uur ‘s nachts, maar klaarwakker!! #jetlagofzo

Mijn appartement is super en de mensen zijn top!

Beseffen doe ik het nog niet helemaal, maar dat komt wel. Hier is mijn thuis voor de komende 6 maanden. Eerst maar eens even acclimatiseren, over 11 dagen begin ik met werken. Tot die tijd.. VAKANTIE!!!

Eerst proberen om nog een beetje te slapen. Dat Nederlands ritme uit mijn systeem, die ga ik hopelijk hier niet nodig hebben 😂

1. Jack Lit:
    23 maart 2018
    Hoi Sanne , fijn dat je goed en veilig bent aangekomen ! Nog fijner dat jouw appartement je super bevalt ! Rustig aan wennen en verkennen en geniet zoveel mogelijk van je vrije tijd, de zon, zee en mensen om je heen !
    Ben benieuwd naar je belevenissen en kijk uit naar je volgende Blogggg ! Have a truckload of Fun and... don't break a nail ;-D !! Greetz en sweetz van Anneke et moi !!
  2. Eva:
    23 maart 2018
    Let the adventure begin 💪😙🌴😎🌞!