Half way through!

20 juni 2018

T was even stil op mijn blog, druk druk druk....

Vandaag ben ik 1 dag over de helft, over 88 dagen vlieg ik terug naar huis. Ik voel me eindelijk thuis hier.

Een ding wat nooit gaat wennen, in ieder geval niet voor mij, het afscheid nemen. Mensen komen en gaan. Je maakt vrienden en neemt daarna ook weer afscheid. Het eiland is mooi, maar de meeste mensen die ik ontmoet zijn hier maar voor even. Is het niet voor vakantie, dan is het voor stage of om een periode te werken net als ik. De meeste weer terug naar Nederland. Ik zou het ook niet kunnen, het eiland is mooi, maar 6 maanden is lang genoeg. Misschien ga ik nog eens terug, misschien ook niet.

Ondertussen heb ik al heel wat mooie strandjes gezien, de ene nog mooier dan de andere. Soms druk en vol met toeristen, soms is er helemaal niemand. Het verschilt heel erg. Wat de meeste mensen denk ik niet weten als ze hier naartoe komen is dat je voor de meeste strandjes moet betalen. Vaak entree en als je ook nog een bedje wil betaal je daar ook voor. Wil je naar de mooie, minder toeristische strandjes dan ga je al snel richting Westpunt. Bijgevoegd een map van Curaçao, zodat je een beetje weet waar alles ligt.

En de bijbehorende foto's natuurlijk! Van elk strandje een mooie foto :)

Tot snel, dushi's!

1. Ellie:
    20 juni 2018
    Ik heb je vandaag een appje willen sturen.ik had al zolang niks meer van je gehoord.
    Ja zelfs al die mooie strandjes wennen maar geniet van de tijd die nog komt.
  2. Sanne van den Hoven:
    20 juni 2018
    Hey Ellie, Druk met werken! Gaat hier ook gewoon door helaas ;)
  3. Papa:
    Inderdaad.... mooie stranden.
  4. Kim:
    Heimweeeeeee!!
    Weer een ervaring rijker straks!!
  5. Sanne:
    21 juni 2018
    Heimwee.. Ja dat heb ik we een beetje.. en ook weer niet 😉 hahahaha
  6. Zoe:
    23 juni 2018
    Tja Curaçao is ook het island of goodbye.
    Veel mooi momenten worden er gecreeert. Geniet nog en men zegt je zal altijd wel een keer terug komen🌴🌺