The day after

4 april 2018 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Weer een jaartje ouder!

Je verjaardag vieren op dit eiland is geen straf! Tot laat heerlijk buiten gezeten met mijn huisgenoten, wijntje gedronken en een spelletje gedaan met mijn huisgenoten. Het was hartstikke gezellig en een lekker flesje Hugo als kadootje. Ondertussen nog een poging gedaan de dames iets van salsadansen bij te brengen, het ging ze best goed af (misschien hielpen de wijntjes ook wel een beetje! 😂)

Gisteren was ook mijn eerste werkdag in in Botica, het bevalt me er wel! De druk ligt veel lager dan in Nederland en de mensen hebben meer geduld. Hier kunnen ze in Nederland nog wat van leren.

Nieuwe dag, nieuwe kansen! Nieuwe mensen en nieuwe ervaringen. Ik merk dat Nederland langzaam uit mn systeem verdwijnt, ookal ben ik elke nacht nog een paar  keer wakker en begint mijn dag vaak al om 6 uur. Ik mis de mensen waarom ik geef in Nederland wel, maar ook dat gaat steeds beter gelukkig!

❤️

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ellie:
    4 april 2018
    Gefeliciteerd nog. Dat is zeker geen straf om zo je verjaardag te vieren. Ach de tijd vliegt dat zul je zien. Lekker relaxen dat had je wel verdiend na die hectische tijden op de apotheek.