Nieuwe dingen enzo..

2 maart 2018 - Eindhoven, Nederland

Nu nog in het koude Nederland, maar vandaag over 3 weken zit ik in de zon. Onwerkelijk nog steeds, dat wel..

Wat begon als; eens kijken of het lukt! Is nu definitief! Ik ga!

Na het regelen van 100.000 dingen is nu eindelijk alles rond en begint het toch wel een beetje spannend te worden. Daar waar ik 3 jaar geleden 9 dagen op vakantie ben geweest, zal voor 6 maanden mijn plekje zijn. Curaçao!

Een nieuwe uitdaging, een andere omgeving en ik hoop leuke momenten. Rust. Cliché  misschien, maar dat hoop ik te vinden. Al 10 jaar ben ik werkzaam als apothekersassistente in Nederland en ondertussen al een hoop gezien.

Ik ga het avontuur aan! Werken als apothekersassistente in een ander land, met onbekende mensen en nieuwe uitdagingen. Ik heb er zin in 😊

Om jullie een beetje op de hoogte te houden heb ik besloten een reisblog bij te houden. Starting today! Een kadootje van een vriendin bracht me op het idee om het ook online bij te houden (zie foto).

Dussss.. al met al, misschien is een blog bijhouden niks voor mij! Maar we gaat het gewoon eens proberen 😎

So, hope You like it!

Liefs, Sanne

1. Claudia:
    3 maart 2018
    I like it!! 😍
  2. Fieke Rooseman:
    10 maart 2018
    Super leuk! Ik vind het leuk om je avontuur te volgen :) Veel plezier alvast tijdens de voorbereidingen :)